2012/08/23

Letter with smile from Okinawa







一年ほど前に家族で沖縄に移住した友人Mより、手紙と雑誌が届きました。

彼女は何処へ行こうが、何処に住もうが、いつも素敵な人達と笑顔に囲まれている人。
きっと彼女自身がそういう人だからでしょう。

雑誌に載った彼女の笑顔に、私も思わず笑顔。


I received a letter and a magazine from my friend M in Okinawa.
She moved from Tokyo to Okinawa with her husband and her daughter, about a year ago.

Wherever she goes, wherever she lives, she is always surrounded by lovely people and smiles.

She is on this magazine with a big smile and that made me smile.

4 件のコメント:

  1. すごいうれしい!まさか載ってるとは思わなかった!うれしい!
    みんなとてもやさしいよ。

    返信削除
  2. 職場の人達にも見せてしまいましたわよ。私も送ってもらって嬉しかったよー。
    楽しい気持ちは連鎖する。いいことです。

    返信削除
  3. 天然ねえさん2012/09/15 13:40:00

    素敵。ワタシニモレンサシタヨ。今度雑誌見せて~!

    返信削除